trött chey

godmorgon! vaknade typ nyss. Igår klev jag upp klockan halv 4, bussen till Mora gick klockan halv 5. plattade håret och sånt där lite smått, packade ihop fika sen väntade en 4 timmar lång bussresa. Kom fram till mora, in i en sporthall som var dödsvarm! verkligen äckligt varmt var det. Sen fick jag och nikita vänta princip hela dagen på att får dansa i par. Det gick väl hyfsat för att vara första tävlingen. Kom till final, sen kom vi 6:a. I singel vet jag inte hur det gick, dåligt iallafall men ingen surmaja för det :) Innan vi drog hem så stannade bussen vid donken, åthur mycket som helst, sen proppa jag i mig en mc flurry också att ha med mig på bussen hha. sov 2 timmar på bussen. kom hem runt 11 och somnade typ direkt. Min mobil har laggat HELA dagen! den har inte gått att sätta på, sen när den sätts på stängs den av direkt. Pratade i telefeon ett tag, helt plötsligt börjar telefonen och batteriet brusa som om den skulle frätas sönder. blev fett rädd! haha ska iallafall köpa en ny telefon, får se vad det blir för någon. men onödigare inlägg får man leta efter, nu ska jag ner och äta brunch sen be mamma o pappa att åka och glo på en ny telefon! japp så får det bli pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0