tiden med dig har vart underbar..

Ingen annan kommer någonsin kunna ersätta dig älskling, du var den bästa jag någonsin haft. Jag har varit taskig med dig vissa gånger när det inte funkat, och det är anledningen till att du inte finns med mig här idag, som man brukar säga, det är inte mig det är fel på, det är du. Vi har gått igenom mycket varit glada vi har bråkat men jag håller alltid om dig och kollar på dig när jag ska sova. Det är dig jag har vaknat bredvid varje morgon, när du inte är där får jag panik. du väcker mig varje morgon, du var mitt allt.. men någon gång tar resan slut och det gjorde den idag. ingen kommer någonsin förstå mig så bra som du.
r.i.p w890i♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0