fucking underbart

älska vädret eller vad!? gaah underbart! Dagen började med en försovning, fixade mig snabbt och drog till skolan. efter skolan blev det stan, hoppa på buss med Emma åka till odensala, hämta en väska, ta bussen till frösön, emma duschade och sen gick vi till stan, dåligt nice det var då. Drog hem till mig lämnade en väska sen drog vi ner på stan innan det stängde, köpte mig ett par tights och ett linne, sen blev det att käka donken! gott ja! Sen hem, fixa oss byta om, lyssna på musik, lyssna på när min bror och hans kompis ska steka kassler haha! Sen cyklade vi till odensala och träffade Daniel och Anton och var med dom hela kvällen, :) cyklade slutligen hem, och hörrni? jag låter som en kille, jag har ingen röst kvar, fan va nice. haha onödigt skrivande ja. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0