min dag i helhet!

hade so prov. Gick nog bra inget ig men heller inget mvg hähä! sen efter lunch så gick jag Elsa och Sofia på kebab city, käkade kebab och skrattade. sen gick vi på Hair-musikalen. 2½ jävla timmar med typ 52 sång och dans nummer, lite huvudvärk då. men dansarna och sångarna (?) gjorde ett grymt bra jobb må jag säga. Blev rädd när dom sprang runt i publiken och halvt attackerade folk. Efter det blev det stan med elsa och sofia ett tag sen kom Malin, gick runt på stan, sen ner på dansen till nikita och tränade, det var meningen iallafall.
var inte alls pepp på dans, hade huvudvärk.
aja sitter i morgonrock och har nyss duschat, skönt. Måste plugga till prov imorgon om satsdelar, kan inte ett skit! Predikatfyllnad, subjekt, indirektobjekt,agent,attribut, massa skit! vafan ska jag kunna det för? idjut.
nu ska jag deppa hejdå

sommaren 09, ja mitt hår var vitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0