häst

ingen regular horse! utan en plugg-häst. okej, överdrift. Läste lite ur min So bok. stort framsteg för att vara jag, brukar inte plugga, bara dagen innan prov. vilket det är idag.. Imorgon: prov om industriella-revolutionen.
blä, men då är det överstökat innan lovet. Ska läsa lite till, sen så småning om ska jag trippa ner på dansen, skönt.
Imorgon blir det en musikal "hair" heter den. får hoppas den är nice. men nu ska jag läsa, puss. jag är onödig och tråkig.

"People, don't you understand
this child needs a helping hand
or he'll grow  to be an angry young man some day
now take a look at you and me,
are we too blind to see,
or do we simply turn our heads
and look the other way

Well the world turns
and a hungry little boy with a runny nose
plays in the street as the cold wind blows
In the ghetto"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0