2 år

idag för två år sen träffade jag min älskling för första gången, minns det som om det var igår..
det var du, jag, clara, stina, felicia och linn vi stog på öp hallen och skulle se på fotboll. Fick inte fram ett ord.. förutom "hej" när väl stina och linn typ putta fram dig för att säga det.
vi pratade mer och mer under kvällen. När jag kom hem kunde jag inte sluta tänka på dig :') haha ojojoj, dom här 2 åren har gått VÄLDIGT mycket upp och ner, men vi har hållt ihop. Pirrar fortfarande i kroppen varje gång jag ser dig. älskling du är bäst.♥
buuS

Kommentarer
Postat av: iborgefjll

detsamma älskling!

jag får fortfarande inte fram ett ord ibland och får fjärillar imagen när jag ser dig gumman. <3

2010-03-15 @ 21:09:24
Postat av: stinalindberf

vad gulliga ni är, jag har har iaf fått som jag har velat i nästan 1 & ett halft år. <3

2010-03-20 @ 08:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0