va ett jävla tjötande

herregud vad tjat det blev om att jag ska skriva, haha och att samma person skriver samma kommentar är ju onöödigt, ser på ip numret ändå :) och svaret är nej nu läggs bloggen ner orkar inte med den längre typ. tänker inte tabort den helt, kan va kul att kolla tillbaka på sen (: och ni som kommenterar nu, vrf kommenterar ni inte oftare ? det är ju kommentarer man blir glad av och gör att man blir pepp på att blogga hähä. men iaf så ska jag nog lägga ner.
någon som frågade om jag har löshår eller riktigt och det är 100% real, starta inte catfight på stan och ryck i håret på bara för att se om jag ljuger, I don't ;) haha aja men ni får hare så bra mina små smutte fluttor :)

Kommentarer
Postat av: Amanda<33

Jag älskar värkligen din blogg!<3

seröst den e ju jätte bra :)



Titta gärna in på min blogg!

Puss&Kram<333

2010-01-19 @ 18:19:00
URL: http://amandaalllinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0