Östersunds sanning?

hahaha, oj ska man skratta eller gråta? 90% i bloggen består av saker som inte är sant. haha så LOL finns dock inget att göra åt den saken, kommer alltid gå runt falska rykten i Östersund. (y' Man kan inte lita på någon här i livet förutom sig själv.

Aja sitter på hotellrummet med min syrra och lyssnar på musik, ska snart åka till stugan och åka skoter och sånt :) Igår var det dans med dansband haha wonderful med massa glada människor :')
drack ihjäl mig på pepsi.
Var i gymmet och spelade pingis med william och sebastian.
Jag säger på skämt "william ställ dig på pingisbordet och hoppa på pilates bollen då ;)"
så står han och hoppar upp på bollen och flyger rakt på ryggen! precis som idioterna på afv typ haha ojojoj, såg så fult ut :')
men nu ska jag kolla på repris av solsidan med min syster!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0