TBX? :D

haha nu är jag störd som vanligt.. när väl alla besökare sjunkt till minus 0,00 så får jag lust att börja igen? It's madness m-f! nerå haha! har varit sjuk nu i snart 2 veckor eller hela förra veckan "frisk" till helgen, sen gick jag mån,tis,ons, på skolan, sen sjuk idag och troligtvis imorgon bara för att få bort den här jävla förkylningen!

har iaf dans ikväll det är skönt, får träffa min älsklingsmalin oxå :)

vad tkr ni om min comeback ? hha, har faktiskt träffat några på stan som jag dock känner som har frågat vrf jag slutat blogga och jag blir lika glad varje gång för det innebär att det finns nån som uppskattar den! :o :)
lovar er att det här inte kommer vara länge för det har varit skönt att slippa blogga men får se hur mkt jag orkar !

har sovit massvis idag och kmr nog inte sova så mkt mer..

+ att farmville är något jag älskar nu! nörd grejen no1 beroendeframkallande, låter så töntigt att prata om det med kompisar! "jag måste mjölka mina kossor när jag kommer hem!" eller " jag måste odla mer ris !!" haha mitt beroende är dock inget jag delar med mig av men mina klasskamrater verkar prata vilt om det haha!

kanske ska gå på aa möte fast för farmville beroende  ?

"hej jag heter maja"
"hej majaaaa"
"jag är beroende av farmville.. :$ "



Där ser ni min lilla farmare instängd bland högrejjer! men vet ni vrf hon är instängd? :)
jo för att när ni odlar eller ska så plöja, så slipper hon gå runt för det tar mkt längre tid! så hon är instängd och odlar därifrån och det går mkt fortare! :D
haha lol vad fan är det med mig..
ska göra saft nu.. hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0