skola, stan, dans,läxa,idol..

shenashena, kom hem från dansen halv 9, innan det blev det staden med stina! :) vi gick runt och jag köpte lite grejer, nya mjukisbyxor, nya t-shirtar, ny fondation och ny mascara :) kan lägga in bilder sen för nu laggar allt.

har varit duktig och gjort engelska läxan tills imorgon, :) älskar att ha gjort klart läxan! man känner att det är gjort haha! :)

sen såg jag oxå på Idol, och detvar 2 stycken killar som lurade juryn, haha! ey fyfan först tänkte jag
" dom skämtar dom kan sjunga dom ska bara klä ut sig så det ser ut som dom inte kan.. men sen tänkte jag vafan är dom seriös? ;o sen insåg jag att det var ett skämt, men vafan bra gjort av dom killarna! :D

klicka på länken för att se filmen :)

http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1193984&renderingdepartment=2.34558

nu ska jag sova!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0