:o

kom nyss hem från skolan och har så ont i huvudet så jag vet inte vart jag ska ta vägen har haft hela dagen på skolan och imorse på so,n så stängde typ halva min hjärnhalva av sig, eller jag kunde inte se på mitt högra öga eller.. jag kunde se men jag kunde inte se folk som stog bredvid mig utan att vända blicken, det va fett hemskt, och sen efter en stund rättade det till sig igen när jag stog i cafeét sen på sista lektionen då vi hade spanska så hände det igen fast på vänstra ögat ;o om ni inte fattar så brukar man ju ofta kunna se sig omkring utan att vrida blicken eller huvvet, alltså som fisheye men jag kunde bara se rätt fram.. kusligt.. aja har iaf proppat i mig 2 alvedon och ska sova nu. puss och kram hjärter dam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0