nu.. idol!

shashena, kom nyss hem från hiphop dansen, vi ska dansa till Halo med Beyonce, (y' den kommer bli fett cool! :)

Och idag vare smygpremiär för affären gina tricot i östersund, shit vad mycket folk de va där utanför när man gick förbi! själv orkade jag inte gå, affären försvinner ju inte precis? :) jag överlever nog nån dag ;)

och efter dansen åkte jag och min besta pappa och handlade coca cola på ica! så nu ska jag se idol och mysa framför teven! efter det ska jag in på min farm och plöja lite ris ! HAHA ;)


så här stog det när jag loggade in på bdb, haha lite smått fult! och innan den ploppa upp fick jag faktiskt tanken "fan va gott med en banan.." haha!

nä nu äre 2 minuter till idol ska kötta till teven! :D pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0