lördag/söndag

hej hopp i lingonskogen är med sara hon sover här inatt, och vi har ikväll vart med folk i stan och de har vart kul :)
avslutade kvällen med en macka på subway GOTT, sen gick vi hem till mig drack cola åt nacho chips och kollade på "en shopaholics bekännelser" typ ganska bra film :)
nu lyssnar vi på musik och sånt och ska väl snart sova, imorgon ska jag oxå färga utväxten (y'

Och angående tävlingsdansen så ska jag inte börja tävla, jag känner att jag inte orkar så jag väljer att sluta, eller man kan ju inte sluta nått man inte påbörjat så jag säger att jag börjar inte tävla haha, ingen fattar nått men jaja :)
ska iaf fortsätta dansa men inte just tävla.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0