lördag-söndag

god förmiddag! Kom precis hem från Malin där jag sov inatt, :) igår var vi först hos sara vaknade och åkte sen till Malin, och där var vi ett tag och bara myste och åt middag :)
sen gick vi ut i Brunflo och gick och köpte cola på ica sen gick vi till en gunga och gungade ett tag, men vi tyckte de sög så vi gick och kollade bussen för att på skämt ta bussen till stan bara fram och tillbaka, men det blev att vi gjorde det haha! :D rolig bussresa iaf :)

sen i stan gjorde vi inte så mkt, tillslut ringde jag min mamma och frågade om skjuss tbx till Brunflo och dom skulle till Ica maxi innan så då åkte vi dit med mamma och pappa för första gången haha! :)

det va ju typ exakt som coop fast 123456 ggr bättre, dom säljer typ smink och massa haha! men vi köpte iaf en 2 liters cola och åt gratis banan! :)
sen åkte vi tillbaka hem till Malin och spelade kort med tända ljus och mycket skratt!
och jag suger banan på att spela bluff.. haha! sen spelade vi lite monopol oxå men de va lame så vi la oss i sängen och sen somna vi typ :)

idag vaknade vii typ 11 sen åkte sara hem, sen åt vi frukost, kollade lite på idol sen åkte jag hem så nu är jag hemma, ska ta en dusch och lite sånt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0