HEMMA, blogg.se damp?

hej babys! I'M HOOME! :DD har haft det hyffsat kul i fjällen, gått låångt och länge sovit dåligt med mkt skratt. bilder kommer antingen ikväll eller imorgon. :)
Fick kebab när jag kom hem! Har inte duschat på tre dagar, och inte tvättat håret, så kom hem runt klockan 5 och tog ett varmt bad ! lagomt nice. :)

Har nyss vart på dans, första dans lektionen på hela terminen, känner mig lite stel än så länge men det kommer! ;)
Imorgon är det fredag!! Har svomorgon till 20 över 12, sen ska je hitt på någe med saris tror jag, hihi :)
Nu ska jag ner och dricka iskall cola och bara vila min lilla kropp!

kyssN och smek :**
<3

juste, har blogg.se damp ? jag kan inte se om jag har fått kommentarer elr nått :o fett lagg..


p u s s s s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0