till maja


1.    Sättet du alltid gör mig glad på

2.    Sättet du håller för munnen när du skrattar

3.    Att du är så fin

4.    Att du och jag hör ihop som helan och halvan

5.    Att du inte är som någon annan

6.    Sättet du rättade mig på

7.    Teckningen du gav mig sommaren 08 på en flicka som det står i <3 Nikita på

8.    Då vi hoppade studsmatta här hemma och vi blev attackerade

9.    Då vi var vakna hela natten och vi ringde folk och låtsades som vi inte visste.

10.   Alla gånger vi köpt enegry drinks.

11.   Sommar stunderna på din gård

12.   Vatten kriget med din syster

13.   Då vi köpt cheese burgare

14.   Alla gånger vi köpt kebab

15.   Då vi pratade om att du och jag skulle äta kebab utan bestick när vi fyllde år

16.   Då du var i storvallen och jag ville verkligen fira nyår med dig

17.   När du kom hem och jag hade den bästa dagen i mitt liv

18.   De gånger vi lyssnat på vi vet hur det känns

19.   De gånger vi lyssnat på alla remixer av sommar låtar.

20.   Varje gång vi cykla till odensala

21.   Den gången vi körde fyrhjuling till önsjön

22.   Att vi lyssnade på min favorit låt ironik – stay with me, vi lyssnade på introt sen stängde vi av för du tyckte resten sög

23.   Alla mysiga stunder i din källare

24.   Alla fjortis video inlägg vi gjorde

25.   Alla gånger vi sminkade oss fjortis

26.   Då vi sov hos sär sara och vaknade utan henne i sängen

27.   Och att vi gjorde mat mitt i natten

28.   Taco macka

29.   Dom gånger vi åkt och varit med simon

30.   Alla gånger vi varit i odensala

31.   Dom gånger vi var med axel haha.

32.   Dom gånger vi ätit taco sörja hos dig

33.   Kvällen du och jag var hemma hos mig och gjorde muffins och blåbärs milkshake och gick ner i spagat!

34.   De gånger jag åkt direkt från skolan för att träffa dig

35.   De få gånger jag gått till din skola

36.   Den gången jag kom till din skola i mjukisbyxor, haha

37.   Den gången vi klädde upp oss och lånade din systers skor och fotade

38.   Alla våra foto kvällar

39.   Din födelse dag!

40.   Vårat första saft kalas

41.   Då vi pratat bebis språk

42.   Då du har gett mig ett leende genom att prata med din speciella röst

43.   Gånger vi varit som barn och busringt

44.   Då vi dansade vid tennis hallen och folk gick bakom och klappade händerna!

45.   Gånger vi varit i björkbacka parken

46.   Gånger vi snackat skit

47.   Gånger du fått utbrott och börja skrämma mig!

48.   Yran 2009

49.   Storsjöcupen

50.   Gånger vi sovit i din husvagn

51.   De gånger du alltid gett mig inspiration

52.   När vi var i din båt på midsommar

53.   Gångerna jag ringt dig och jag fått pratat med josefin

54.   Gånger jag beundrat dina ögon för dom har den där speciella ringer runt

55.   Alla gånger jag varit med dig innan dansen

56.   Då vi köpte rosa chinos

57.   Då du kom hem från usa och jag sprang för att krama dig

58.   Den 27 februari då vi åkte till storvallen

59.   Dom gånger vi tittade på pelle svanslös

60.   Då vi skrattade åt caroline af ugglas för hon va så jävla dålig och ful

61.   De gånger vi lyssnat på you’re my world

62.   Dom gångerna vi var vid storsjön i sommras

63.   Då m.e.n.s var ute och sprang och vi var rädda som små barn

64.   Alla gånger jag blev glad över att det stog ”nikita filén vilken jävla pingla” på bdb

65.   Valborg när vi gömde våra tavlor ovanför hemköp

66.   Då vi satt i din soffa och vi fick världens bästa samtal. Grattis ni har kommit med i..

67.   Dom gångerna du bett mig fixa ditt hår

68.   Vår avslutningen 09

69.    Din skolavslutning  *fitA*

70.   Gångerna jag lånat dina kläder

71.   Då vi åt cocos boll och använde inte händerna

72.   Elton john är blind!

73.   Nu kör vi full fart gärnet , du har inte ens satt i sladden din puppa!

74.   Gånger vi ätit glassen från willys som tog slut

75.   Kenny starfighter

76.   Alla gånger vi sagt lika saker samtidigt

77.   När vi var i båten och hade fina hattar

78.   När vi pratade med per om hans utbildning

79.   När vi var med samuel och nicke på stan och vi nästan köpte en tröja för 7 kronor

80.   Nikita och adrian

81.   När du lärde mig att äta Mc Feast

82.   Nutella och jordgubbar

83.   Första gångerna vi var med varandra vi köpte lika tröja och redan då bestämde vi oss för att tävla tillsammans

84.   När dom läskiga va utanför ditt hus och vi skulle ” Have the basball bat reddy... Prepare yourself for war<3, Should i wear the helmut 2? ,  Use all of your war gear...

85.   När du var I Stockholm och jag saknade dig som en tok.

86.   Då jag nästan grät för jag var uppkopplad på erat bredband

87.   Alla gånger din pappa sagt något roligt

88.   Alla gånger vi pantat

89.   Våran pant pause

90.   Vi kallat oss själva piff och puff

91.   Då vi skrattat åt 08 as julkalender

92.   Vi köpt kåla och lyssnat på musik

93.   Vi pluggade tillsammans

94.   Då vi sov över hos pj

95.   då vi gjorde ansiktsmask hemma hos mig

96.   Varje gång du skrivit att du älskat mig

97.   Varje gång vi kramade när vi sågs

98.   Då vi drack green cow

99.   när vi köper snowslush så fort vi ser det

100.  att vi var kallad dom sötaste bästa vännerna, behöver jag säga mer än så?

 

/ you know who.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0