skolfoto, nikita

y0!
Nikita smsar mig idag "kolla din blogg :)" jag " men kan inte nu och har bara 2 kr, vadårå?"
nikita, kolla sen då när du har en data :')" 2 kr kunde jag inte smsa upp för att fråga så jag fick vänta tills jag hade en data och sen när jag såg var det var !!! :')  satt och skrattade ihjäl och en kille i min klass började kolla konstigt på mig för ingen fatta vad jag skratta åt! haha för er som inte fattar så läs inlägget under :') memories.

idag efter skolan var jag iaf med Nikita och vi gick på stan och åt kebab, vilket var ett tag sen pratade och massa köpte även bomba haha.. ;)
sen gick vi på dansen, och innan mötte vi Malin som följde med och kolla :) sen nu så upptäckte jag att jag har sparat en iskall cocacola längst ner i kylen (för ingen ska ta den) så den ska läskas i min strupe.. ;) höhö ska ta en dusch nu, göra engelskan, sen sova!

alla har även fått skolfotot utom jag, men det låg ute på facebook.. och NEJ jag blev inte nöjd. men kunde ju vart värre typ blunda ? kolla med ett öga? dubbelhaka? haha.,


yes, min klass är bäst ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0