rolig kväll

hej, sitter hemma med mina tjejer malin and sara dom ska sleepa här tonight! :) idag har jag och malin städat jätte mkt och varit duktiga :D sen har vi spelat ssx :)
fast jag vinner mot malin varje gång.. ;)
sen så åkte vi även till torvalla på kvällskvisten och var med Dennis, Sebbe, Ludde och Jonte :)
så gick vi runt :)

sen när vi skulle ta bussen hem så kutade sara först för den hade åkt förbi, sen så väntade vi för vi trodde de kom en buss 20 över, men då kom den där bussen tillbaka för den hade vänt, och åkte förbi oss igen, sen så backade bussen tillbaka och frågade vart vi skulle och vi sa att vi skulle till stan så då fick vi hoppa på den bussen för de va sista bussen innan natt bussarna! de kallas SNÄLL BUSSCHAFFÖR!
haha sen i centrum så bytte den till 5.an och vi trodde de va 6an så vi kunde sitta kvar, men vafan då åker den mot frösön så vi får hoppa av innan bron haha aja ingen längre sträcka ! nu ska jag gp pusssuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0