no longer blond

är inte blond längre :o kalla det mörk blond, eller ljusbrunt, men jag kallar det ljusbrunt. :) Men det funkar väl, bild kommer typ imorrn.
Efter frisören blev det kebaaab efter mkt tjat, sen gick jag och mötte malin och vi gick runt på stan, träffade Stina, Ali och Oliwia, och jag bytte tbx min jacka. Sen gick jag och malin hem, sen vidare till Ica maxi och min syster följde även med, (: godiset kostade  2 kr hg ;O alltså 20 kr kilot :'D (y' så vi köpte massvis med godis och cola sen gick vi hem och kollade på "bloody mary"  som handlade om svarta madame typ.. fett läskig och nu ser vi på
"My bloody valentine" ska fortsätta se den nu, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0