hemma, plugga,sova

SHA! :D kom nyss hem från dansen. eller nyss och nyss typ 40 min sen, :) diggar våran dans den er töff :)
innan dansen var jag med malin och jag står och plattar håret så kmr malin in i rummet och börjar sjunga med i låten som spelas fyfan va rädd jag blev! ;o var fan inte beredd på att hon skulle komma heller! haha :')

"TYST NU!!"

malin: ;*
maja: o.O JAG VA INTE BEREDD!!
malin: hahah :')
maja: MAMMA VETU VA MALIN GJORDEE.. ;D haha!

ingen som fattar bara jag och bus malin h i h i

och det var nån som frågade "Heter sara, Sara Mercedez bergman"
japp det gör hon! =) det är fett coolt! och apropå det!

- Sara mercedes bergman! :)
- Mercedes?
- ah :)
- ska vi ligga?'

hahah bara malin och sara som fattar :')

ahjjaaa.. nu ska jag plugga spanska -.- tråkelitråk!

IMORGON ÄR DET FREDAG FTW! :DD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0