helgen kmr bli niice

hej sötnosar, i helgen blire stugan för min del, och vem följer inte med om min hemliga vän..
*trumvirvel* sara mercedez bergmaan! wohooo :')
kmr hem på söndag, och dt kmr nog massa bilder! :)
nått jag och sara troligtvis kmr göra är att spana på norskar ;)

haha! men idag har jag försökt plugga till musik provet som är på onsdag, kmr inte gå så bra tror jag.. imorgon äre tisdag, tänkte gå på stan och köpa skor och kanske ett par jeans med sötaste emma ericson! som det var sjukt längesen jag träffade! saknat den tjejen :)
hoppas det blir så iaf, (:

nu ska anna maja olofsson sova, och imorron ska hon vakna oxå! känn på den ;)

ne nu ska jag sova.. gud fick lust att städa rummet.. eh de får bli imorrn!
puss :**



saknar
m.e.n.s♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0