h0m3

y0! kom nyss hem från stan, först hälso centralen där det fanns jätte många söta tanter som jag och pappa satt och skratta åt :') en tant satt och prata med sig själv och sa;
"vare mitt namn som han ropade upp nu?jag hörde inte.. ville han nått får han komma tillbaka!"
haha, jag gillar små söta tanter :') vill ha en ooch stoppa i fickan :)

efter så åkte jag till vallhalla och hade styrketräning med Sofia och Elsa, jag och sofia spelade in filmer haha!
"maja på gymmet" och " sofia på gymmet" värda en oskar nomenering tycker jag!
aja sen hem till mig och käka lunch, elsa och sofia fick goda varma mackor medans jag fick kräm.. det är det ända jag kan äta utan att de gör ont.. :(

Sen gick vi till Frösön fram och tillbaka sen gick vi på stan ett tag och kollade och jag köpte mjukglass och en cheeseburgare, och cheeseburgaren får jag dela i småbitar och äta, som ett barn.. -.-

sen köpte jag en "bomba" haha! ser ut som en granat fast det är en energidryck, och finns i många olika smaker ;p god faktiskt :)


testat alla utom röd, kanske ska köpa sån oxå ;)
finns på godis kungen ( aka. fat bosse ) för 17 :- haha dyrt men.. :)

nu ska jag käka ! PUSS

Kommentarer
Postat av: malin

maja dom är äckliga,iaf den blåa.

hihi :) <3

2009-10-06 @ 15:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0