godnat..t..

chacha, idag på skolan vare väl ganska chill, hade trä slöjd oxå haha! (y'
sen efter skolan blev det att Sara Para kom till mig och vi pratade! älskar dig sara glöm inte det!

Sen gick vi ner på stan, träffade våran söt maliin, vi gick runt lite, sen köpte sara jeans tights sen drog hon hem tillslut drog vi hem till mig och käkade bullar och drack cola!

sen bytte vi om gick ner på stan träffade toria sen ner till dansen, och jag hade lite Över energi enligt toria och malin, "fattar inte hur du orkar :O" Älskar hiphop dansen på torsdagar den e typ cool (:

Efter dansen blev det hem och skriva klart om " I taket lyser stjärnorna" sen blev det Idol för min del, sen har jag suttit lite vid datan oxå, :)
imorgon dlutar vi 20 över 1 ! och jag ska umgås med malin :) mys pys ;*

nu ska jag fan in på farmville! hade almost forgot :$

gud vad jag e tråkig.. inga bilder.. vaknar jag i tid imorgon kan jag nästan lova en dagens outfit!

puss

Kommentarer
Postat av: SARA mercedes bergman

Maja.. du är en sån där dom kallar ÄKTA vän.



du förstår nog inte hur mycket det betyder för mig att ha en vän som verkligen ställer upp för mig.



den senaste månaden har varit den bästa i mitt liv.. visst, en jävla massa bakslag.. men vet du? det skiter jag i, för så länge jag är med dig och har dit är livet på topp..



du inser nog inte hur mycket du faktiskt betyder för mig. det kanske är lite tidigt att säga men maja.. vetdu? du är min bästa vän!



& JAG ÄLSKAR DIG ANNA MAJA OLOFSSON,



<3



2009-10-01 @ 22:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0