fredag kväll

berättade jag aldrig vad jag gjorde igår? tror inte det! berättar här och nu!
haha först kom ju mina älsklingar till mig, sen fixade vi oss lite och gick ner på stan och gick runt och runt, planerna var att vara med Nicke, men jag ringde han typ 24 gånger ( bokstavligt talat ) och han svara tillslut efter vi hade gått runt i flera timmar på stan, men vi roade oss med att spela in filmer haha!
"tar ni kort?" ;) men sen när han och hans kompis kom tillslut så gick vi till frösön och det var KALLT, och han vi skulle se film hos bodde jätte långt upp så man såg utsikten påvägen, östersund är  verkligen fint @ night!
yaya sen såg vi filmen creep och den va fett läskig, men typ bra :) sen gick vi och vimla runt för att hitta till ica nära där pappa skulle hämta oss :) sen ner i källaren och kika på karlsson och sova! :')

myselipysig kväll med dom bästa :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0