FAIL! + fett ointressant info

yo idag på skolan så va vi på färgfabriken på en utställning och klantig som jag är så ska jag peta på ALLT, så var det en grej med en hylla på så vare ett lås, asså som man kan vrida på och klart jag vrider på den  och den va lite trög så jag ryckte till och hela jävla hyllan åker ner i golvet med en jävla smäll och hela rummet blev tyst haha!
då kmr en tant springandes som jobbade där
-Vad hände?? ;O
- den åkte ner i golvet :$$
- vad gjorde du då? :O
- ehm.. jag vred på den där.. * pekar *

- men de e ju den som håller upp hela hyllan..
- :$!

i övrigt så va utställningen fett cool! går ju inte precis förklara va den handla om, hade inget speciellt tema men de va bara massa random saker! te.x massa gamla teve apparater på varandra, sen hade dom gjort massa videos till alla och sen hade dom hängt upp skyltar över hela sthlm som de stog kultur pedagog på och ett mobil nummer, sen fick man höra till alla som hade ringt till det numret men bara kommit till telefon svararen, haha as kul att höra vissa sa " ehm ditt mobil nummer hänger över hela sthlm" eller typ " jag är intresserad vad är kultur pedagog är för något, men eftersom du inte svarade så får jag aldrig veta.." eller vissa blev upprörda " DITT JÄVLA MOBIL NUMMER HÄNGER ÖVER HELA JÄVLA STHLM BÖGJÄVEL!" haha fyfan + att man hade hörlurar och stog och skrattade rakt ut det måste sett fult ut..

sen hade vi även NO prov.. ehm.. ja vi ska inte diskutera hur det gick men jag blir lugnt nöjd med ett G om jag ens får det..

OCH IMORRON ÅKER JAG OCH SARA TILL MIN STUGA! :D fett pepp, nu ska jag duscha! :D

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0