chill dag :)

sitter och pratar i tlf med saris nu vi pratar om allt och inget :)
idag vaknade vi i min källare klockan halv 1.. vi somnade till grinchen igår,  väldig julstämning på den filmen! :')
sen idag vaknade vi sen drog vi på stan en snabbis sen åkte saris hem och hon åker bort till stockholm imorgon sen ska hon på kryssning den jäveln! :( iaf så gick jag och malin hem så småning om och spelade ssx tricky och åt sen drog vi ut igen och pantade och gick runt på stan köpte dricka sen åkte malin hem :/ och jag gick hem ensammen och snackade med saris. :)
Imorgon ska jag färga håret.. hoppas de blir bra, tar bort mitt knallblonda hår.. orkar inte med utväxten..
puss



tror ni det är påriktigt eller äre fejk? känns ju lite fejk.. ;p
alltså en tjej som tagit sprutan mot svin influensan och blev så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0