sjukdommen har övertagit

redan idag på skolan kände jag att det började svida i halsen och jag började hosta, efter skolan kom huvudvärken lite där på kanten ;)
så gick hem och försökte sova lite, sen gick jag ner på stan träffade Nikita, hon åt, sen dans med huvudvärken och hostan kvar, jag kan inte sitta ner på en danslektion.. jag måste vara delaktig ;o vilket inte var så bra av mig.. hostan och huvudvärken blev värre.. och imorgon blir det ingen skola för maja, jag tänker inte vara som alla " tänk om jag fått svinis!?!?! :O:O:O" har inte tagit sprutan.. känner inte för det heller! dom får tvinga mig!
( mamma och pappa ) tänkte ta den idag men man kunde inte ta den om man va förkyld eller nått liknande så jag överstog.. ;)
kanske ska ta sprutan och spela lite tuff?
AAOOO JÄVLAR AAOOO CHILLA!
haha örhänge och hela köret :') ..
kan köra en diss lista
KILLAR MED ÖRHÄNGE!
vissa passar i det.. men när dom har ringar är de så fuuult.
nae örhängen e snyggast on girls där med basta. ;)

gonatt nu ska jag läsa.

läste igenom mitt inlägg nu vafan vadå överstog? finns de ordet?
stog över heter det väl? vafan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0