omfg feber.se

godmorgon eller nått, natten har inte varit så underbar, har kallsvettats och frysit hela natten även fast mitt rum är jätte varmt. Sen när jag vaknade imorse så var ryggen alldeles blöt och när jag väl klev upp så blev allting vitt, hostade så de kändes som jag skulle spy, o-nice. gick ner och satt och stirrade mitt i ingenstans i typ en timme, kunde knappt röra mig, sen migrän på de.. mmmmmh myyyys ;)
somnade väl tillslut runt 10 och vaknade nu, men mår inte så mkt bättre, blir fortfarande yr när jag reser mig osv..
blir en inne-sittar-kväll för mig kolla på film och mysa :) får se hur jag mår imorgon hoppas på en förfriskning! :')
ska annars typ träffa min Sara, :) får se,
puss

Kommentarer
Postat av: malin.

kryaa på dig gumman!

<3

2009-11-13 @ 14:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0