miss the old julkalender

blogg.se är as drygt så kan inte lägga upp bilder.. men tänkte bara lägga upp bilder på årets julkalender som startar imorgon klockan kvart över 7 (?) :) super snälla silver sara och stål henrik.. snälla gör mig inte besviken.
saknar fan alla gamla julkalendrar! te.x, Sunes jul, Mysteriet på greveholm, Julens hjältar, Dieselråttor och sjömansmöss, (haha) håkan bråkan, typ alla gamla julkalendrar hade iaf en jul känsla! wtf förra året vare ju nån jävla skit! -.- blir så jävla irriterad ska de vara så jävla svårt att göra en bra julkalender? -.-
super snälla silversara och stålhenrik, julen ligger i era händer.. stor press!
även fast skiten suger så kmr jag kolla på den ändå! :) tradition you know ;)
satte nyss upp en julstjärna i mitt fönster, det tog ett jävla bra tag! sen när jag äntligen blev klar tycker jag att det blev fult så jag tog ner den igen, haha :) nu ska jag läsa igenom hkk häftet, dricka te, sen lägga mig och läsa svenska bok , :)
och nu är det fan mycket snö ute, och den ska stanna!
pe u ess ess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0