migrän.. fredag..

hallå alla få sötnosar, skolan idag gick jätte bra tills vi hade svenska och det började skimra för ögonen, och redan då vet jag vilket helvete jag får stå ut med senare.. men sen gick jag på idrott och försökte vara med.. men gick inte så bra, kändes som att jag skulle spy, och hade otroligt ont i huvudet, så efter lektionen så gick jag på ica köpte 2 cola.. (haha!) och apropå det måste jag bara säga en sak,
det stog en gubbre framför mig i kön, så var han klar men flyttade inte på sig och det märkte inte jag, så jag stog kvar och halvsov, och hade så sjukt ont i huvudet, sen så vinkade han i kassan åt mig jätte länge att jag skulle komma på sidan och betala, men jag kollade på han och det klicka inte förrns efter ett tag haha!
han; somna du elr? ;)
jag; haha oj..

sen hem, tog 2 alvedon 1 ipren och somnade och vaknade typ nyss, och nu är all huvudvärk borta, sjukt skönt!
fredag idag, gud va skönt :') kanske nikita ikväll? I hope so :)
pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0