godnatt klockan 7..?

Jag kan inte hålla mig vaken längre ;o är så sjukt trött håller på att somna hela tiden.
men inatt så somnade jag först klockan 11, sen vaknade jag klockan halv 1 av att jag har ont i knät. sen ligger jag 2-3 timmar och har sjukt jävla ont i knät, så jag går och tar 2 alvedon och sen går och lägger mig och har ont i knät men somnar tillslut. inte ont så jag inte kan gå, men bara att det värkte (?) och hade allmänt jävla skit ont.. :(
försökte iaf läsa lite ur boken nyss som vi ska läsa på svenskan, men gick inte heller för då skulle jag somna d1rr.. ;)
höhö ne nu ska jag gå ner och dricka te, för de lät gott :') och jag SKA inte somna innan minst klockan 10, för annars kmr inte jag kunna sova nått senare om jag somnar innan.. höhö
pe u ess ess ♥

Kommentarer
Postat av: Roshanna

Oj:O har du gjort illa ditt knä eller började det bara göra ont av sig själv?

2009-11-23 @ 19:11:13
URL: http://elsssrosss.blogg.se/
Postat av: jennifer

HAHAHAHA! precis lika som mig ;o

jag vaknade också vid halv 1 av att jag hade ont i knät! ;o haha <3

2009-11-23 @ 21:53:38
URL: http://jenniferwestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0