fredaaag

hej babes, idag äre fredaags innebär fredagsmyys :')
efter skolan gick jag ner på stan, och det är VÄRLDENS slaskigaste och deprimerande väder ute, jag ångrar det jag sa igår.. -.- bort med snön om de ska va slask!!!
men de ska inte hindra mig! :) aja gick ner på stan och träffade stina vi gick runt lite och gick in på H&M och jag köpte nya örhängen ! :) stora guldiga, kostade bara 29,50 (y' sen kom sara också, och stina gick nånstans och vi gick hem till mig och åt, (: sara hela helgen (y'
fuck att det regnar ute -.- usch.. usch.. USCH.. fyfan jag som ville typ dra på ica och köpa lite mys :( men men..
idol om 40 min, de får man ju inte missa, haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0