valborg! GRATTIS SAMUEL!<3

fan vilken rolig kväll igår, bra väder, träffade roligt folk, och hade sjukt kul! kvällen började med att vi gick till frösön pch mötte samuel och dennis som suger på att gömma sig, sen köpte vi glass och gick runt, sen mötte vi leo, sen hem till samuel och där fick jag och nikita en tavla var :') han e grym på att måla! kan ta ett kort och visa sen, han tyckte att tavlorna vi fick va fula, det va drf vi fick dom..

haha aja sen in till stan och kollade på majbrasa, och gick runt, träffade även odensala folket, sen gick vi och lämnade tavlorna ovanför åhlens vi orkade inte bära dom! vi ska hämta dom senare idag haha, sen träffade vi Pj, Krille och Magnus från ås som rimmar på gås. hade kul med dom

träffade sen Natalie, Petra, Johanna och Matilda, gick med dom och pratade haha, sen kom Niclas så gick vi till nått random ställe och hade kul,

sen gick vi till odensalarna! haha, då gick vi runt och letade roligt folk, sen gick vi te donken sen gick vi te badhusparken träffade sandra, tobbe, elina, linda och elenor,! gungade och hade roligt, sen gick vi väl runt och jag kommer inte ihåg så mycket mer, haha men jag nikita och tobbe är räddningspatrullen, jag brandkvinna, nikita ambulanskvinna, och tobbe polis (y) aja sen drog vi hem till mig haha (: hände mycket mer kul men orkar inte skriva ! för nu ska jag och nikita ut och sola sen får vi se vad som händer, och det blev inga kort ;o glömde helt bort.. haha puss


JUSTE IDAG FYLLER SAMUEL 15 ! GRATTIS :) <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0