söndag!

sha alla sötnosisar, nu är jag med bästavän nikita, och vi har idag varit på tävlingsdans träning, det gick bra bara det att igår när vi var ute i odensala och spelade oseriös fotboll kötta jag hennes tå fölåt :'/ <3 nästa helg är det avslutning, kom och kolla på folketshus hehe man måste köpa biljetter men det finns på öp shop, :)
vi vet inte riktigt heller om vi ska ha vit t-shirt till ett par knall rosa chinos eller en svart t-shirt?  hjälp
  plus att jag och nikita har fastnat på skånska! så vi pratar typ bara skånska. det är sjukt störande men det går inte sluta! imorgon har jag utvecklingssamtal.. :'/
- AKTA!!
- KASTA? YAYA JAG KASTAR!
greveholm :')
nu kommer lite mobilbilder från i helgen i lite random ordning ,



bilden säger det mesta ;')



frösöbron på valborg :)



Nikitas tavla som hon fick av samuel, den va en av hans "fulaste" så hon fick den,  han har typ as många.
själv tycker jag den va sjukt snygg !


Min tavla jag fick av samuel, oxå en av hans "fulaste" men tycker att båda e galet snygga :)



Nikita hänger på en slänggunga från igår, haha de va sjukt kul :')



HAHA eriks hund är allmänt kåt!! igår gick vi hem till Erik och skulle ner i hans källare och se på teve så sprang hunden före och ställde sig i soffan och började jucka på kudden som en jävla galning! haha och kom man och satte sig började den morra som fan, haha så de blev lite djurporr ;)



jag kastade en bit ost i nikitas saftglas då tog hon upp den och kasta i mitt glas sen kastade hon även ner en korv. TACK nikita! :) haha, nu får det räcka med bilder tycker jag , puss och kram hjärter dam



Kommentarer
Postat av: eemma

greveholm <3

världens bästa julkalender!

2009-05-04 @ 23:43:18
URL: http://emmzih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0