regn.

hej sötnosisar, kom precis hem från skolan försov mig halvt i morse, vaknade klockan 8 men skulle kliva upp runt halv så jag slapp stressa vi började klockan 20 över 9, men jag hann ändå. det har spö regnat hela dagen! usch fy va deprimerande! och på idrotten spelade vi fotboll utomhus i spöregnet, skit kallt! men kul var det iaf, :) efter idrotten var man lagomt kall om fingrarna man kunde knappt röra dom. jag gick på Ica med Emma och köpte en cola och sen direkt hem :) så nu kollar jag på " Richard Scarrys äventyrsvärld" på barnkanalen! haha älskar barnprogram :') man blir värsta glad och dom har så sjukt ful humor! haha me like :)


dagens outfit;
Jeans cubus
Rosa t-shirt H&M
Svart kofta ginatricot
Orange/rosa mössa gjort själv.                                                                                                                                                      


Vädret idag , mysigt.. nae! Nu ska jag fortsätta kolla lite på teve sen ge mig på No läxan som är tills imorgon

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0