onsdag 6 maj,

hej alla få sötnosisar, har inte bloggat någe mkt idag men har inte orkat..
iaf efter skolan gick jag på ica sen hem och har inte gjort så mkt.
också 1 månad kvar till min födelsedag! yeaah :)
min bästa mamma ska/har bokat tid till mig hos frisören
så jag får färga håret antingen imorgon elr på fredag innan genrepet, :)

Nu på kvällen cyklade jag och min syrra för att sola solarium, myys, :) låg där bara typ 16 minuter men blev faktiskt skillnad ;o :) sen cyklade vi på ica och jag fick energidryck och en munk av henne :) hihi ibland är hon bäst :) sen hem och har kollat på youtube med mamma, brittains got talent, shiiit kmr ett klipp snart, :)



























jag har tänkt, vad ska jag med "värsta" mountainbike cykeln till i ett värde av kanske 2500-3000 kronor? jag kan lika gärna sälja den och köpa en gammelhoj, cyklar endå bara på den med skolan om vi ska på nån "utflykt"  typ 1 gång per år, så jag ska sälja den och skämma bort mig med klääder, och allt sånt :') niiice,

Kolla det här klippet, ;o rysningar över hela kroppen, det är sjukt!



puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0