nikita har fått en nikon D90!!

jag ljuger aldrig i mina rubriker, alltså är det sant! nikita har fått en nikon D90! För er som inte visste det så va nikita på klassresa till Göteborg förra veckan, och hennes klass blev bestulen på dom flesta av deras värdesaker! Några hade brytit sig in och tagit bland annat nikitas systemkamera! hon hade en likadan som jag Nikon D40, men den tog dom.! jävla f*ttor säger jag, hur fan kan man ens göra nått sånt?! hur tänker man?! dom lär väl vilja tjäna massa pengar idioter!! iaf, så ringde nikita för nån timme sen och sa att hon va påväg till mig och hon hade med sig sin kamera! :D
Så när hon kom blev det massa bilder och man kan filma med den oxå! (y) Kanske hon den tötisen kan skicka några bilder som jag kan lägga upp senare, :) får la se, nu ska jag kolla lite bdb och chatta lite på msn,



om jag är avundsjuk? nääää..

Kommentarer
Postat av: nikita



pilutt a dig :)

2009-05-28 @ 00:40:12
URL: http://typnikita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0