maja vill ha och inte vill ha



.. SOMMARLOV!
nått jag tjatar om ganska ofta men hallå? SOMMAR man får va ute hur länge man vill, cykeln är lixom ens transportmedel överallt, man kan äta glass softa bli allmänt brun och bara ha det fett mysigt :') ååh får rysningar bara av att tänka på sommaren och hur underbar den kommer bli :')

..
PENGAR! ge mig pengar nån? kan inte nån bara ringa på anonsen angående min cykel och köpa den så jag får pengar? jo de hade varit lite trevligt med pengar, jag vill ha så mkt pengar att man köper mycke onödigt men ändå har man skit mkt pengar kvar till massa nödvändigt!

..FÖDELSEDAG!
Jag älskar att fylla år :') det är wonderful, man får massa paket tåårta, man får välja vad man ska äta, man får pengar, man får troligtvis umgås med folk man tycker om, och hela dagen kretsar i stort sett bara runt dig!
Jag fyller år på Svergies nationaldag den 6 juni, inte långt kvar nu va?



..VINTER! att jag ens törs tänka på vintern nu men tyvär så kommer den jävla vintern tillslut efter den underbara sommarn, finns inget underbart med vintern! bara kallt slaskigt blä:it och tråkigt !

..ALLERGI!
jag tål i stort sett allt som man kan stoppa i munnen och allt annat oxå som jag vet om, vilket jag tycker är sjukt bra! slippa tänka på vad man äter slippa tänka på vad det är i allt, okej kanske inte ska sitta och proppa i mig onyttiga saker 24-7, men iaf,

..ONT I HUVUDET!
jag har nästan alltid ont i huvudet, vilket kan orsaka att jag får vara hemma från skolan vilket är synd! för man missar så jävla mycket och man får ta igen, '
tummen ner på skolan oxå för den delen! Man lär sig BARA massa onödigt skit! inget skämt, varför ska man kunna saker om antingens grekland? man överlever väl utan det? och matten te.x hej det finns miniräknare? bara man lär sig hantera den på mattelektionerna kan de väl inte va ett problem! ååh stör mig bara på massa onödigt skit som vi lär oss.

Kommentarer
Postat av: Foki

Tack så mkt! ^^



Har lagt ut recept på frostingen i mitt förra cupcake inlägg!



http://foki.blogg.se/2009/march/what-ive-done-1.html



Kakorna är vanliga muffins! =)

2009-05-07 @ 09:00:11
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: fridaa

det kostar 99:- kr på hm :D det är nr 61! grymt bra

2009-05-07 @ 09:12:14
URL: http://fridaerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0