klänning, danskläder

shushashena, har inte bloggat nått idag, men beror på att jag har inte hunnit,! efter skolan va jag med nikita, vi åt sen stan köpte svarta tyg tights till dansavslutningen, sen till dansen och började trockla fast rosa paljett bitar på sidan, tog tyyyp lång tid! men idag var det sista dansen, fick stå längst fram, efter dansen hem äta, sen har jag inte hunnit så mkt mer.. JUSTE idag gick provet inte sådär jätte bra men det var väldigt svåra frågor! de sa till och med våran lärare, för det är vi som själva gjort frågorna och hon sa att vi hade varit hårda med varann haha, yaya får se hur det går med det.

Jag ska börja "vårda" om mig själv ;o typ hårinpackning, färgahåret, maby sola lite solarium?
allt sånt så man känner sig mkt fräschare, ! :)

här har ni bilder på danskläderna och den där jävla klänningen jag sydde. enjoy the pictures see u tomorrow <3



danskläder; svartatights med paljettglitter grej på kanten,
sen en bakvänd bolero! ganska coolt tycker jag (:




"klänningen".. blev inte alls nöjd och den är way much fulare i verkligheten!
ska ta med den på skolan och ändra litte saker  kanske den blir bättre,

Kommentarer
Postat av: evelina

jag tycker du har lyckas med kläningen !

2009-05-06 @ 18:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0