hej blowgään! (varning för oseriöst inlägg)

*omg* hej bloggen asso shit sitter utan smink nu daaah, känner mig fett naken utan dt lixx. men tur så ser ingen mig nuuä asso. Snart kommewr typ min bestis Nikiwta! men hon skulle ba färga håret lixx, bruwnt.. I know i love blondies, and I would kill a brownie, men asso vi kommer fewtt bra överens asso för att va fiender! hm.. min huwnd ligger hääwr och sovewr och klockan halv tolwv ska jag till frissan asso, färga håret blowndie ! hela hårewt! klockawn 5 börjar genrepeet, vi ska väl va där runt haalv, fett med pepparkaka asso! men hörrni bilder på håret kommer sen I PROMISE babes, men nu ska jag se teve och vänta på min baby puffie filén, hihi pusssss ;'*


 sådan ägare sådan hund ;) hahaha!

haha oseriöst skrivet inlägg,!

Kommentarer
Postat av: nikita

men ahhahahahaha, din jävla puppa XD <33

2009-05-08 @ 11:01:23
URL: http://typnikita.blogg.se/
Postat av: eemma

sv; haha gudnej, missade till och med min första dans, haha. men du va duktig som vanligt!

2009-05-08 @ 22:51:15
URL: http://emmzih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0