hahaha

hej igår när jag skulle lägga mig kunde jag inte sluta skratta,
för på skolan så har vi ett nytt tema, "livskunskap" iaf så fick vi i bordsgrupperna olika uppdrag vi skulle göra te.x " gå och krama en pensionär ta sedan kort på det" eller "takort på djurspillning" eller "gå ut med nån annans hund" det va massa olika iaf va det skit kul vi hade bara 1 ½ timme på oss så vi va tvungen att skynda oss. jag skulle fråga en tant snällt om vi fick låna hennes hund
jag - hej vi håller på med uppdrag på skolan så ska vi gå ut med en annan människas hund, skulle jag kunna få låna din hund?  :)
hon - nee! o:O
jag - nemen asså bara takort med den då? :)
(så det ser ut som man går ut med den ;) (i)
hon - ja självklart,
jag sitter på en cykel som vi fick låna av en kille i våran klass så tar elsa kort när jag  håller i hunden, när vi kommer till skolan igen och fixat det mesta av grejerna och ska lägga in bilder på datan och skriva ut så ser jag att jag har stången på cykeln mellan benen! HAHAHA, kan inte sluta skratta när jag ser bilden, det verkar som om det bara är jag som finner detta roande men gud kunde knappt sova igår haha!
självklart ska ni få uppleva samma otroliga tillfälle att skratta som jag haha ;)



hahaha skrattar ni inte kan ni dra ,

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: haha jag har en sån stor blastoise :$ <3

2009-05-12 @ 20:52:48
URL: http://isabellestromberg.blogg.se/
Postat av: jennifer

HAHHAHHAHHAHAHA! x) <3

2009-05-15 @ 17:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0