forts på solig dag del 2 !

suger på att komma på rubriker så vafan ha överseénde elr vad det heter. :)
Idag cyklade jag och nikita i stekvädret till frösön och kolla på båten :) mys, mamma o pappa va där och dom åkte på törners elr vad det heter och köpte mackor och dricka som vi fikade :) sen åkte vi hem och har stekt i solen och tvättat pappas bil! haha :) nikita åkte nyss hem och jag har städat nedervåningen ;o bra maja! (y'
med tanke på att det är morsdag så ska jag va snäll med min mamma :') ikväll runt klockan 6 tror jag så ska jag kolla när min mamma sjunger i kyrkan :) sen vet jag inte,
jag har bränt fejjset :( men sen blir man bruuun :D nu ska jag ut och steka lite till elr nått liknande PUSS BABES!


älskar låten som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0