HEJ BLOGGin, kom precis hem från dansen "hiphoppen" . runt klockan fem gick jag ner på stan och mötte julia :) vi gick runt lite på stan och båda två ville till makeup store och sen så hade vi tänkt att köpa samma läppstift, haha va fult :') men ingen hade money så vi tog gratis tuggummi o drog te donken, sen gick vi väl runt träffade även bästis som skulle på dans på folketshus, men sen va vi på dansen och dansade, Imorgon klockan halv 12 ska jag färga håret, ska va hemma imorgon också, skönt. sen på kvällen blire genrep! :DD pepp som en pepparkaka nu ska jag göra en till tacomacka sen te ett bad, :) pussel

'

världens skönaste läppsyl!! det lixom sticker i läpparna och smakar mint typ man får sjukt lena läppar
rekomenderar ;)  finns på åhlens för 39 :-

Kommentarer
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt för den fina komplimangen ^^ wiie, hehe jag blir jätteglad av att höra det :) jo, jag använder alltid hårinpackning varje dag! :) hehe det är mkt som jag gör för att hålla håret i bra form ^^ ska skriva det på bloggen nån dag, vilka produkter jag använder osv.. :)



Ha en toppen kväll! :)

2009-05-07 @ 23:50:00
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: julia

världens skönaste!! jag använder mitt hela tiden nu:P <3

2009-05-09 @ 08:47:18
URL: http://hannaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0