aaaaaaaaaaaah

tydligen har det senaste inlägget aldrig kommit fram elr så publicerade jag dt aldrig när jag gick till skolan ! haha aja iaf så va skolan okej idag :) hade spanska och vi har bara 1 lektion kvar innan sommarn :') och då ska vi få göra varma mackor :)
sen No 2 timmar, och då gjorde jag klart de vi skulle skriva om, sen vare chill resten av lektionen :) sen har vi tema nu oxå och vi snackar om sex och samlevnad, haha sen var vi uppdelad tjejer och killar, sen kom killarna in och bjöd in oss tjejer på fruktsallad! :') hur gulligt va inte derå haha dom hade stått i en timme och hackat frukt till oss ! haha gott vare oxå :) har inte kunnat tagit kort för har glömt att ladda telefonen så batteriet laddade ur efter en timme på skolan (n) yaya nu är allt skolarbete typ klart! är så sjukt glad :') hihi nu blire till att äta sen kanske ut och sola ? ;O det blåser men vi har en altan där det är vindstilla :) så de e nice puss puss babes

Kommentarer
Postat av: MM

Klart att killarna ska bjuda på fruktsallad....få dem att arbeta bara

2009-05-28 @ 15:47:46
URL: http://mentalmonkey.blogg.se/
Postat av: queenpeach

söta pojkar :) kolla gärna in min blogg och webshop direkt från Bangkok med fri frakt :)

2009-05-28 @ 17:01:28
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: mia

Det är ju en rolig lektion, att göra varma mackor! :P

2009-05-28 @ 18:29:48
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0