tisdag kväll,

hej sötnosar, det är tisdag men känns som en onsdag ;o iaf imorgon har vi skolavslutning klockan 19.00 har inga skor.. men de fixas, bilder kommer imorgon, :) har varit med nikita hela eftermiddagen, vi var på ica, sen stan och leta skor sista minutenrna innan som stängde, haha nikita köpte lila tygskor, jag hitta inga. fan jag vill sola solarium ;o kanske gör det med syster elr nått senare :)



skit god munk med chokladkräms fyllning, *kläggg*


choklad med jordgubbsbitar, man tröttnar lätt på smaken men ganska god :)



cocacola måste ju vara det godaste som gud skapat :') haha, sjukt gott. Gillar inte cola light alls, sen smakar typ inget, men nikita måste dricka den, för hon har diabetes, men hon tycker den är godare :)
nu ska jag sitta vid datan ett tag till sen kolla om min syster möjligtvis har några skor jag kan ha :) pussss

Kommentarer
Postat av: odensalaren

jag är cocacola kungen:D

2009-06-09 @ 21:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0