tandläkarbesök

HAHA, kan jag börja med  ! jag och pappa kom dit och satte oss och jag läste en tidning om niandertalare ( mycket intressant. ) Kollar upp för att kolla läget you know så sitter det nått jävla mongo och rå glor på mig! o.O blev fett rädd och fortsatte läsa haha! sen Kommer det en jätte liten tant inget skämt hon va typ 1 meter lång! och " maja olofsson"
då är det tydligen min tandläkare! hahaha, jag = 2 st hon! haha, jag och pappa kunde knappt hålla oss. sen prata hon massa o blablba om att jag skulle borstatänderna blablabla, och hon gjorde inget förutom att lägga på banan skit på tänderna som smakar bajs!  sen hem och datan , nu får jag inte äta på nån timme skriver mer sen puss.

Kommentarer
Postat av: Mental Monkey

Haha sjukt roligt inlägg, jag man skulle kanske gå till tandläkaren, men jag har en grov medelålders man så jag föredrar nog din teskedsgumma till tandläkare...

//MM

2009-06-02 @ 17:48:39
URL: http://mentalmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0