tältning,

haha, förlåt :$ .. har inte skrivit sen igår morse! men igår solade jag typ hela dagen, sen Åkte jag och Emis till Odensala och var med Hanna och Julia :) myspys, :) sen skulle jag och emma ta bussen hem för att äta, men emma hade tappat sin 50 lapp, :/ så vi ringde efter min papi som var snäll och hämtade oss hihi, :') när vi kom hem satt nikita på min altan och solade haha, vi åt fixade oss sen tog vi bussen till Willys, och köpte Energidryck och godis! :D sen bussen till Ica kvantum och köpte Energidryck (lite fler) sen hem till Pj och skulle sätta upp tältet, oh fyfan va jag och nikita va pr0! Det va ett 6 manna tält som vi satte upp på kanske 5-6 min! SJÄLVA, vi va fan sjukt snabba och alla va fett impade ;) sen var vi inne och lite ute och lite överallt, hade en sjukt rolig kväll! Runt halv 12 eller kvart i tolv cyklade jag, simon, emma, jonte & danne till max när vi kom fram så hade dom stängt för 2 min sen! och då blev vi fett sur för vi hade cyklat så långt, då tänkte vi att vi kunde åka till Subway likagärna, och vi kmr te busstorget och subway är stängt! och vi åker till donken för de måste ju va öppet, men ikke! då är de oxå stängt! :@ då blev vi lagomt arg, men de va bara att cykla hem igen , så runt halv 1 så var vi på statoil eftersom de har öppet 24/7 :) sen tillbaka till tältet och vi har bara legat och flummat hela natten , kan berätta att det var jag, nikita, simon, danne, felix, pj, thaien och erik i ett 6 manna tält, de va fett trångt, haha men de va nice, jonte och emma fick ett eget tält! haha :) ingen sov på hela natten har vart uppe hela tiden, förutom imorse då jag försökte sova men lyckades inte för pj skrek som en gris

. aja sen runt typ 9 så gick jag, nikita och emis till ica och köpte cola, sen tog vi bussen till stan, :) sen gick jag o nikita pp till mig och solade, sen gick vi ner på stan oxå, vi gick bara och vingla och kunde knappt hålla ögonen öppna eftersom vi inte sovit på hela nattten så vi gick hem till mig i min källare och kollade på lilla jönsson ligan och somnade , sen vaknade jag typ halv 6, och nikita åkte nyss hem, haha vet inte vad som händer ikväll, kanske odensala, eller bara vara hemma för min söta 6åriga kusin ska sova här. :) och kan meddela att VÄDRET ÄR HÄR! nu är det fan sommar,

min sladd har rymt fääen.



hahaha, måste skaffa högerklicks skydd på min blogg eftersom det finns faktiskt vissa som SNOR bilder och andvänder som v.bild på bdb, jag menar kom igen ta egna bilder. -.-

p u s s s s s

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, alla vill vara som dig maja! , det är därför dom snor bilder från dig (i) hihi <3

2009-06-25 @ 21:31:19
Postat av: Anonym

alla är wannabe dig maja, ge up. hihii de måste du förståå . :)

<3

2009-06-25 @ 23:12:37
Postat av: Anonym

de e vell drf alla vill knulla dig så jävla fucking hårt bby:D ps... jag skulle inte tacka nej!:D:D<3

2009-06-26 @ 14:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0