Storsjöcupsinvigning,

shasha, kom precis hem från stan, :) har varit på storsjöcupsinvigning, vet inte om ordet sitter ihop elr inte så nu får det va så ;) där hände det grejjer, var först vid österäng och väntade på att få gå den stora paraden, haha ( jag spelar inte fotboll ) så vi gick med nått norskt lag (y' juste för er som inte vet är det en stor fotbollscup som hålls i Östersund just nu med lag från 'typ' hela världen eller nått, ( inte så jätte insatt ) IALLAFALL så gick vi mot badhusparken, :) sen när vi kom dit dansade några från dawes, och dom kastade ut fotbollar, jag fick en blå :') trevlig stämning vill jag lova, sen gick vi upp mot busstorget sen ner till badhusparken där det hade hänt en olycka, vet inte allt som hände så då tänker jag inte skriva, men hemskt var det iaf, sen var vi med Samuel och Lill-nicke dom söta :) och hängde litte sen drog vi hemmåt, inga bilder idag har ont i fötterna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0