SOMMAAARLOOOV!

hej sötnosar ! :D nu har maja fått sommarlov ! :') det jag har tjatat om hela året! glad är jag iaf ! :D idag på skolan började vi 9, sen skulle vi bara säga hejdå och alla fick ett vykort där det stog nån hälsning, på min stog det " glad sommar maja.. blogga mycket" hm.. undrar hur min lärare vet om detta ? ;O :) kanske hon läser, ja vad vet jag. :)

Sen sparkade vi ut 9orna, många ledsna miner där. :/ och lite tårar oxå. slutade klockan halv 11

 Sen gick jag sofia och elsa på ica och jag talade om för han som sålde jordgubbar att jag fyllde år i lördags så jag fick en jordgubbe! ;) den va tysk och god. men framför allt enorm

! sen iaf så gick vi hem till mig, sen efter ett tag till campus för sofia och elsa skulle käka lunch.så jag drog och träffade nikita på stan :) vi gick på donken och käkade :) sen gick vi runt och träffade folk, var med snygg samuel och söt nicke ;) haha, sen kom simon oxå, :) vi gick runt och runt, sen tillslut gick jag hem.

Sen kom min moster och mina 2 söt kusiner åt middag hos oss, och jag fick ett presentkort på 200 kr på  H&M :) sen fixade jag mig och vi spelade brännboll med folk i klassen :) det var mys, men inte så seriöst spel , haha rolig kväll iaf :) tack alla.

nu ska jag gå och lägga mig! och imorgon sova Läääänge, PUSS bitshess ;) haha<3



orkar inte bry mig om bilden, kvällens outfit, lila t-shirt H&M, spetsbolero rut m.fl jeans, cheap monday.

pusseluss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0