snygg frisyr ?

hej sötisssaar! :D nu är jag med världens bästa nikita och vi har haft mys, :) hon kom till mig runt 4-5 tiden med donken mat som hennes snälla mamma och pappa hade köpt, jag hade inte ätit på länge så jag blev uber lycklig! :D
sen efter maten gick vi på ica och påvägen dit så kollade vi till mina enkronor som jag har varit busig och limmat fast i marken med superlim! hahaha som sitter stenhårt! tänk att nån ser en krona och ska ta upp den så sitter den fast! haha gud så kul :') haha gick till ica och pantade köpte energidryck och munkar och sen hem och kolla på kenny starfighter, Myyyys! :') sen blev filmen lite dryg så nikita började göra inbakad fläta runt mitt huvve! blev sjukt snyggt!... o.O hahaha bilder kommer nedanför :) sen nu ska vi väl se en till film kanske eller nått, nikita sover här inatt iaf, :)

.
sitter som sten! bus maja.





haha frisyren! het elr vadå? hahaha! :')

pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0